tisdag 8 september 2009

Turné Chapter 2

Ja, det var ju lite synd att biljetterna tog slut till konserten på Kulturhuset för dem som inte hann köpa, men naturligtvis kul för oss! Vi ska spela med åtta musiker från radioorkestern, sju fina arr av Martin Schaub som vi framförde med folk från Göteborgssymfonikerna i våras. Vansinnigt snyggt blev det, men det är kanske inte så kul för dig att höra om du inte har biljett...

Nåja, vi gör några fler konserter också, "bara" duo, om du har lust, och bil.

Turné Chapter Two
13/9 GNOSJÖ
18/9 STOCKHOLM Kulturhuset - åtta musiker från Radiosymfonikerna gästar denna konsert! Inspelning av SR P2.
29/9 TIERP Västlands kyrka
30/9 KNIVSTA Kupolen, Thunmansskolan
1/10 ÖSTHAMMAR Börstils Kyrka
2/10 UPPSALA Katalin
3/10 UPPSALA Katalin
4/10 BÅLSTA Bildningscentrum Jan Fridegård
5/10 HEBY tba
6/10 ÄLVKARLEBY Gårdskär
7/10 ENKÖPING Klara Hall
8/10 MÄRSTA Kulturumteatern
9/10 UPPSALA Järlåsa bygdegård

12 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Har lust, och bil, men: Är Älvkarleby det nordligaste ni kan frakta era etablerade musikerkroppar? Fan, du som är från Lycksele och allt. Måste åka 140 mil för att se er...

9 september 2009 kl. 11:26  
Anonymous Anonym sa...

och när, om man får fråga, kommer ni till gbg?!
God musik måste spridas jämnt över landet!
soliga hälsningar
Marika

9 september 2009 kl. 22:25  
Blogger Johan Norberg sa...

Vi spelade i Gbg i våras så det lär dröja ett tag innan nästa gång tyvärr...

10 september 2009 kl. 11:28  
Blogger Ilona sa...

Jag känner mig rätt nöjd och ser med tillförsikt fram emot någon av konserterna då jag finns i Stockholmstrakten! ;)

10 september 2009 kl. 16:08  
Anonymous Anonym sa...

Släppträsk då; när kommer ni till Släppträsk?

10 september 2009 kl. 17:07  
Anonymous Oscar Sv sa...

Åh, Gnosjö, där såg jag er 1988 tror jag. Minns att jag vågade mig ner i logen för autografer efteråt. Hade precis börjat spela gitarr OCH trombon. Tänk om jag kan ta mig dit på söndag, annars skickar jag far och mor.

10 september 2009 kl. 21:38  
Anonymous Anonym sa...

Måste å det varmaste tacka för en konsert som gick rakt in i hjärtat igår kväll på Kulturhuset. Skratt, tårar och gåshud i en salig känsloblandning. Musik när man älskar den som allra mest alltså.

Daniel, Tomas och Britt-Marie, rad 10 typ =O)

19 september 2009 kl. 09:54  
Anonymous Anna sa...

Tack för en härlig konsert. Har ett kort av dig i mitt fotoalbum från en skolresa till Ammarnäs i 6,an. Då spelade du också gitarr och klättrade över tak:)

28 september 2009 kl. 10:23  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
sr.se: P2 - Jazzradions höstfest!
16.10. Chap2 !!!
:-)
UP

30 september 2009 kl. 11:46  
Anonymous Anonym sa...

För er som inte vet om ni ska köpa biljett, så säger jag bara gör det konserten var värd många mils resa.Tack för en mycket bra konsert.

30 september 2009 kl. 23:01  
Blogger Unknown sa...

Tack för bra musik i Västlands kyrka! Trodde faktiskt att ni slutat spela tillsammans och blev så glad när jag såg annonsen. Såg er ett par gånger på Café Artist för MÅNGA år sen. Tycker att ni är fantastiska!!

Kram Kerstin (Moonlight-älskaren)

Hälsa Nils!

4 oktober 2009 kl. 21:26  
Anonymous Anonym sa...

Såg Er i Märsta.
Utsökt, Herr Norberg "brummade förtjänstfullt i bakgrunden" även denna gång.

Tackar
/Peter

17 oktober 2009 kl. 12:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida